Kuba93
Site Admin
![Site Admin Site Admin](http://images14.fotosik.pl/89/4779d0728af9d6f2.png)
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubsko
|
Wysłany: Wto 11:24, 22 Kwi 2008 Temat postu: Honda Nsr 125 |
|
|
Honda NSR 125 – sportowy motocykl Hondy produkowany od 1988r. Model ten cechuje wyjątkowy wygląd, który sprawił, że motocykl stał się bardzo popularny szczególnie na zachodzie. Motocykl jest atrakcyjny pod względem mechanicznym, wysoka dostępność części, silnik jak na szybko zużywającą się konstrukcję dwusuwową i wymagający wielu remontów jest nadzwyczaj wytrzymały, motocykle Hondy zawsze miały opinię wytrzymałych i niezawodnych. W roku 1993 model przeszedł modernizację nadwozia, otrzymał nowe owiewki, z charakterystyczną przednią lampą (tzw. kocie oczy). W Polsce do poruszania się tym motocyklem potrzebne jest prawo jazdy kategorii A1, które można zdobyć od 16 roku życia. NSR kwalifikuje się do rejestracji na prawo jazdy kat. A1.
W 2002r. wstrzymano produkcję modelu NSR, który został zastąpiony przez nowy motocykl Hondy – CBR 125. Jednak są jeszcze modele z początku roku 2003.
Wersje
* 125 R SS - tzw. Super Sprint (limitowana edycja w 2003 roku, 100 egzemplarzy)
* 125 R - tzw. Kocie oczy
* 125 F - wersja Naked (bez bocznych plastików i kwadratową przednią lampą)
Oznaczenie JC22 mają wszystkie nowe NSR (kocie oczy), z których także można wyróżnić wersje blokowane, jak i nie. Silnik dalej ma oznaczenie JC 20,jednostka sie nie zmieniła i został ten sam silnik z starego modelu. W zależności od nr. ramy, możemy wywnioskować czy model jest zablokowany, czy tez nie. Jeżeli po sekwencji liter JC22 występuje literka B, to motor jest zdławiony fabrycznie, również na elektronice, a jeżeli jest literka A lub C, czy tez nic, wtedy motor jest wolny fabrycznie od blokad, chyba, że ktoś dławił dla własnych celów.
Dane techniczne
* Rodzaj silnika: dwusuwowy, chłodzony cieczą
* Liczba cylindrów: 1
* Rodzaj rozrządu: membrana, zawór wydechowy
* Pojemność skokowa: 124,8cm³
* Stopień sprężania: 6.8:1
* Średnica cylindra/skok tłoka: 54mm/54,5mm
* Moc maksymalna: 15KM przy 9500 obr/min (28,5KM przy 10500 obr/min. wersja odblokowana)
* Maksymalny moment obrotowy: 15Nm przy 8000 obr/min (19,8Nm przy 9000 obr/min)
* Skok zawieszenia przód, tył: 118mm, 125mm
* Wysokość siodełka: 790mm
* Długość: 2075mm
* Szerokość: 670mm
* Skrzynia biegów: 6-stopniowa
* Pojemność zbiornika paliwa: 13l
* Rezerwa: 2,8l
* Rozmiar opony przód,tył: 100/80/17 52T, 130/70/17 62T
* Masa: 132kg (F 124kg)
* Rozstaw osi: 1345mm
* Rodzaj napędu: łańcuch
* Średnie zużycie paliwa: 4,5l (5,5l. Podczas jazdy na wyższych obrotach(czyt. powyżej 8tys rpm) 7l
* Przyspieszenie 0-100 km/h: 13 sekund(7-8 sekund)
* V-max: 80km/h lub 120km/h (160km/h)
* Dane w nawiasach dotyczą wersji otwartej (odblokowanej, niezdławionej)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kuba93 dnia Sob 8:50, 07 Cze 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|